Bolaget ska bedriva produktutveckling av digitala mjukvaror och läromedel inklusive e-plattformar, spel och appar samt utveckling av teaterkoncept, dans och shower och därmed förenlig verksamhet. Det innefattar även försäljning av dessa shower, teaterföreställningar, merchandise, läromedel och därmed förenlig verksamhet i Sverige och andra länder.
2023-12* | 2022-12* | 2021-12* | |
---|---|---|---|
Omsättning (tkr) | 565 | 493 | 311 |
Rörelseresultat, EBIT (tkr) | -71 | 133 | -27 |
Resultat efter finansnetto (tkr) | -73 | 131 | -27 |
Årets resultat (tkr) | -73 | 104 | -27 |
Summa tillgångar (tkr) | 487 | 659 | 183 |
Antal anställda | 1 | 1 | 1 |
2023-12* | 2022-12* | 2021-12* | |
---|---|---|---|
Omsättning (tkr) | 565 | 493 | 311 |
Rörelseresultat, EBIT (tkr) | -71 | 133 | -27 |
Resultat efter finansnetto (tkr) | -73 | 131 | -27 |
Årets resultat (tkr) | -73 | 104 | -27 |
TILLGÅNGAR | 2023-12* | 2022-12* | 2021-12* |
---|---|---|---|
Anläggningstillgångar (tkr) | 262 | 266 | |
Omsättningstillgångar (tkr) | 225 | 394 | 183 |
Tillgångar (tkr) | 487 | 659 | 183 |
SKULDER, EGET KAPITAL OCH AVSÄTTNINGAR | 2023-12* | 2022-12* | 2021-12* |
---|---|---|---|
Eget kapital (tkr) | 29 | 102 | 79 |
Obeskattade reserver (tkr) | |||
Avsättningar (tkr) | |||
Långfristiga skulder (tkr) | 28 | ||
Kortfristiga skulder (tkr) | 457 | 529 | 103 |
Skulder och eget kapital (tkr) | 487 | 659 | 183 |
2023-12* | 2022-12* | 2021-12* | |
---|---|---|---|
Löner till styrelse & VD (tkr) | |||
Varav tantiem till styrelse & VD (tkr) | |||
Löner till övriga anställda (tkr) | |||
Varav resultatlön till övriga anställda (tkr) | |||
Sociala kostnader (tkr) | |||
Utdelning till aktieägare (tkr) |
2023-12* | 2022-12* | 2021-12* | |
---|---|---|---|
Antal anställda | 1 | 1 | 1 |
Omsättning per anställd (tkr) | 565 | 493 | 311 |
Personalkostnader per anställd (tkr) | |||
Vinstmarginal | -12.6% | 27.0% | -8.7% |
Soliditet | 6.0% | 15.5% | 43.2% |
Kassalikviditet | 49.2% | 74.5% | 176.7% |
Bolaget ska bedriva produktutveckling av digitala mjukvaror och läromedel inklusive e-plattformar, spel och appar samt utveckling av teaterkoncept, dans och shower och därmed förenlig verksamhet. Det innefattar även försäljning av dessa shower, teaterföreställningar, merchandise, läromedel och därmed förenlig verksamhet i Sverige och andra länder.